-
Dat kan makkelijker!
-
Een online open marktplaats
Foodl gaat de hele horeca wereld op zijn kop zetten als eerste online open marktplaats voor horeca leverancier en ondernemers. Het is een plek waar beide elkaar kunnen ontmoeten. Kleine en grote producenten kunnen hun producten verkopen en horeca ondernemers kunnen er gemakkelijk alles op één plek bestellen. Zo kunnen zijn hun gasten iedere keer weer iets moois of bijzonders voorschotelen.
-
Chef, wat wil je?
Als je nieuw bent, moet je laten zien wie je bent en wat je kan. Awarness creëren zo gezegd. Ondertussen wil je natuurlijk ook wat dichter bij je doelgroep komen, omdat je dan beter gaat snappen waar je toegevoegde waarde ligt.
Wij zijn Foodl en willen je helpen!
De juiste ingrediënten
Helder, makkelijk, transparant en open. Dat is wat Foodl is. Is het opgevallen dat er allemaal dingen opengaan in de video? We hebben daarnaast alle bewegingen en korte copies zo ingericht dat het de kijker makkelijk wordt gemaakt om de video te volgen. Practice what you preach.
-
De keuken komt tot leven
Waar is de horeca ondernemer het meest thuis? Juist, in zijn horeca gelegenheid. Dat thuis-gevoel geven we de doelgroep met het sounddesign. Hoor je het hakken van groenten, het slijpen van messen, drankjes die worden ingeschonken? Allemaal herkenbare geluiden voor doelgroep zijn in de campagne verwerkt.
-
De horeca is al decennia lang op dezelfde manier gereguleerd. Er zijn contracten met leveranciers, er wordt op veel verschillende plekken besteld en er is geen eenduidigheid over prijzen. Door de strategie van de campagne en het verzamelen van data zijn er inzichten ontstaan over de toegevoegde waarde van Foodl. Wat blijkt: ondernemers vinden het bestellen bij Foodl fijn, omdat er juist geen contract bij komt kijken.
Een strategische borrelplank