-
Douchen zonder je eigen gezang te horen
-
Een eigenzinnig oortje
Thone staat voor een premium geluidsbeleving. Niet alleen tijdens een concert van je favoriete artiest, maar ook in je oor als je op de fiets zit. De Thone TW2 zijn draadloze oortjes die je niet alleen wil gebruiken omdat ze mega goed geluid hebben, nee deze oortjes hebben veel meer in hun mars. Hoog tijd dat de wereld daar achter zou komen.
-
Een stip aan de horizon
Je springt er mee onder douche, de bediening zit op het oortje en ze gaan 36 uur mee. Onze vraag was: wie zit er nu niet op zulke oortjes te wachten? Daar achterkomen was dan ook ons doel.
Experimenten
We hebben in heel veel verschillende sprints een enorme variëteit aan video's geproduceerd. Iedere video ging in op een aspect van de TW2 en bevatte een unieke 'call to action'. Met een turn-over van gemiddeld 48 uur, konden we tijdens alle sprints testen met video. De koers werd bepaald door het aantal clicks.
Een turnover van 48 uur
-
resultaten
De video's hadden een gemiddelde Click Trough Rate (CTR) van 1,5%
Benchmark CTR Instagram ads is 0,9%