Likes, comments, share of voice, bij een goede social strategy gaat het om oprechte engagement. Laten we eerlijk zijn: goede content verspreid zich organisch. Soms heeft het een zetje in de goede richting nodig.
Beide kunnen we voor je regelen.
Het Process
1. Doel en doelgroep bepalen
2. Marketingstrategie ontwikkelen
3. Content produceren
4. Inrichten van kanalen
5. Live gaan
6. Optimaliseren
Resultaat
Voor MIND hebben we op deze manier 800% meer volgers gegenereerd.
Leads genereren, conversie krijgen of awareness creëren. Als storytellers zien wij het uitvoeren van een marketing strategie als het vertellen van een goed doordacht verhaal met een helder doel. Die werkwijze werkt verdomd goed.
Het Process
1. Doel en doelgroep bepalen
2. Strategie ontwikkelen
3. Produceren content
4. Inrichten van kanalen
5. Live gaan
6. Optimaliseren
Resultaat
Voor Foodl hebben we op deze manier een gemiddeld Watch Trough Rate van 64% gescored.
Moet er altijd een strategie aan te pas komen? Eigenlijk wel. Kunnen we het ook zonder data. Niet echt. We staan wel mega graag op een filmset en daarom produceren we ook los video content. Met dezelfde creativiteit als altijd.
Resultaat
Zo hebben we voor Diversion een aantal video's geproduceerd die gebruikt worden als lesmateriaal.
We kunnen ons ook laten leiden door data! Zo ontdekken we gaandeweg de beste strategie voor jouw online groei. Dat betekent Growth Marketing mét video? Door onze workflow kunnen we een turnover van 24 uur aantikken. Van concept tot afleveren. Dan kun jij rustig testen met video.
Het Process
1. Doel bepalen
2. Experimenten ontwikkelen
3. Experimenten uitvoeren
4. Evalueren
Resultaat
Voor Thone hebben we zo de perfecte product-market fit gevonden.